Opäť na rybách

Pozdravujem fanúšikov Carp fishing time, v prvom rade sa hneď na začiatku poďakujem Tomášovi a Milošovi z Carp team Iron, že som mohol byť súčasťou rybačky po veľmi, veľmi dlhej dobe. A to presne 18mesiacov. Chlapci mi jedného dňa napísali, že musíme dať ďalšiu spoločnú rybačku po tak dlhej dobe. Samozrejme, že som súhlasil, povinnosti  bolo pomenej, tak sme dohodli termín, všetko sa pripravilo a v piatok skoro ráno sme vyrazili mer Svitské jazerá. Prvýkrát na tejto vode som bol spolu s Tomášom, Miloš to už mal ako tak zmapované. Dohodli sme si súťaž, kto nachytá viac a hneď ma to povzbudilo. Začala sa príprava krmenia, viazanie montáže a podobne, veď to poznáte. Vyviezli sme a v napätí čakali, komu to prvému zajazdí.

S veľkým potešením prišiel prvý záber mne. Bola to pre mňa veľká radosť, cítil som, že to nie je nič veľké, no tešil som sa. Po vytiahnutí to bol môj prvý lieň, ktorý mal nejakých 35cm. Veľmi pekná ryba, no išli sme tam pre niečo iné. Vyviezol som to a zasa sme čakali, boli strašne horúce dni. Slnko na nás pieklo od rána do večera.  Okolo 7-8 večer prišli ďalšie zábery na moju udicu. Boli to mládenci, niečo okolo 3-4kg. Pripravili sme sa na večer, vyviezol som to a prišiel mi prvý kapor o váhe 7kg. To ma už veľmi, ale že, veľmi potešilo. Rýchle naviazanie nástrahy a späť do vody. Večer o 11 prišla jazda, už na prvý pocit bolo cítiť, že to bude niečo krajšie, väčsie. Po zdolaní bol na brehu kapor o váhe 9kg a tým to utíchlo.

Ďalší deň mal Miloš nejakých menších a aj Tomaš zdolal jedného lieňa, inak bol tichý a horúci deň. No na noc sme sa pripravili, v nádeji, že niečo príde. V noci na tú istú udicu, ktorá priniesla každý deň niečo. Prišla rýchla jazda, kým som sa prebral a vybehol vonku, zasekol sa a cítil som, že to je už v tráve. Ako je vo Svite známe ( husté trávnate dno), tak som si sadol do člnu a išiel som na vodu. Trošku som sa trápil kvôli tej tráve, ale po nejakej dobe som zbadal krásneho šupíka. Stále ma tam čakal, po vyslobodení z trávy začal bojovať. Nedal mi nič zadarmo a po chvíľke boja to vzdal. Videl som, že to pravdepodobne môže byť môj PB. Rýchlo som sa vrátil na breh a s chlapcami sme to pofotili,zvážili a zistil som, že mám nový PB 15.2 Kg !

Tým pádom som uzavrel našu súťaž a samozrejme aj vyhral, haha. Ale chlapcom ďakujem za súťaž a dúfam, že takúto súťaž si naplánujeme každý rok na obhajobu.

Pozdravujem každého rybára, kaprára!

Pre carpfishingtime.sk

Jakub Hajda

Najnovšie články

Ďalšia vydarená rybačka

Ahojte, práve som absolvoval rýchlu 24 hodinovú vychádzku na Svitské kaprové Jazero. Keďže som tam chytal prvýkrát nemal som veľké očakávania ale opak bol pravdou