Michal Beňo YSSC 2017 a 2. Rodinný Boilies Cup Pára z Navijaku

Od 24.7 do 26.7 som sa zúčastnil na pretekoch s názvom 2. Rodinný Boilies Cup Pára z Navijaku ktorý sa konal na Dolnobarskom rybníku. Keďže sa chytá na 3 udice a môj parťák z minulého roku už nemohol ísť pretože mal veľa rokov, tak som vymenil parťáka.

Losovanie prebehlo od 9:00. Vylosovali sme miesto číslo 10. Bol som v celku spokojný s losom. Pretek začal o 12:00. Boli sme plný očakávaní ale vedeli sme že príde búrka. Pred prvým dažďom sme chytili nebodovaneho kapra. Počas druhého silného dažďa som nazrel ako to vyzerá a videl som že silon ide moc doľava než som nahodil a tak som neváhal a pozrel sa čo to. Ryba tam bola stále ale cítil som že ide cez prekážky vo vode. Po chvíľke som rybu dostal odtiaľ a výsledok bol kapor 7,37kg spýtal som sa či už niekto niečo chytil odpoveď bola nie máš prvú bodovanu rybu preteku. Tak som znova nahodil a čakal. Do večera sme stratili 2 ryby čo ma mrzelo no aj o tom to je. V noci bolo ticho a tak som sa zobudil až ráno. Prehodil som všetky udice nakŕmil a čakal. Do obeda bol kľud pár zaberov znova bez rýb. O 12:30 sme konečne dostali rybu na breh. Váha ukázala tesných 6,01 kg a tak sme si aj keď malú ale aspoň bodovanu rybu pripísali. Do večera sme stratili ďalšie 2 ryby a jedného amura ktorý mi pred podberakom zamával. Vedel som že to bude buď alebo a tak som nakrmil veľa poprehadzoval udice. Deväť hodin a zrazu sa mi zdviha swinger neváham a idem. Kapor mi dáva zabrať ale po 15 minútach je v podberaku. Vaha ukazuje 9,55kg. Znova ma to nakoplo a povedal som si každé 3 hodiny budem prehadzovať a kŕmiť. O pol 3 ma budí záber a je z toho karas. Nič prehadzujem všetky 3 udice a idem driemať ďalej. O pol 5 znova záber zdviham udicu a do prázdna rozmýšľam čo to bolo. Hovorím si že ešte si môžem pospať chvíľku. No o 6 prichádza znova záber a zdolávam rybu žiaľ je nebodovana. Už nejdem spať a ostavam hore. O pol 8 bum jazda ryba ide stále a rovno do rakosov. Počujem ako sa tam trepe. Vidím že nemôžem ju otočiť tak jej povoľujem nemám na výber. Vyletela druhou dierou a žiaľ mi to v rakosoch urezala. Toto bol môj posledný záber týchto pretekov. O 12:00 končíme ideme na vyhodnotenie. Celkovo sme skončili na šiestom mieste z trinástich. Žiaľ sa mi nepodarilo obhájiť prvé miesto z minulého roka čo ma mrzelo ale tak prišlo aj ochladenie dosť prudké a nedarilo sa mi….. Veľké ďakujem patrí organizátorom a rozhodcom pretože toho mali dosť rovnako ako my. Určite pôjdem o rok znova do toho trocha zabojovať.