Splnený gečanský sen

Tento názov hovorí za všetko a asi tušíte o čo v tomto článku pôjde. V nasledujúcich riadkoch vám priblížim moju vysnenú rybačku na Geči. Začalo sa to, keď som sa od marca snažil pravidelne venovať Geči, kedže sa nachádza asi 100 metrov za mojim domom.

Vychádzka za vychádzkou aj s mojou „taľigou“ plnou vecí, no aj tak som nevedel chytiť krajšieho kapra. Skúšal som chodiť pravidelne kŕmiť a až po pár dňoch tam nahodiť prvý krát svoju montáž. No žiadny veľký úspech to neprinieslo, a tak som to skúsil inak. S mojím kamarátom Marekom sme sa dohodli, že si zoberme v práci voľno, sadne na pár dní k vode a ja k nemu budem chodiť každý deň po škole, neskôr na celý víkend. Nastal onen deň a my sme sa stretli pri vode. Vybral miesto, kde by sme sa nemuseli trápiť voľným priestorom na vode. Vedeli sme, že na víkend ešte dôjde náš kamarát Rišo. S miestom sme boli spokojní, a tak sme rýchlo postavili stany, nabili udice, pripravili kŕmenie a šlo sa na vodu.

Po troch hodinách bolo všetko vynesené a mohli sme čakať. Večer mi rybu nepriniesol, no na druhý deň ráno mi prišla od Mareka fotka, a na nej prvý kapor 10+. Vravím si ,,super, keď to takto dal – nebude to také ťažké“. Deň čo deň som tam po škole chodil no neurobil som ani záber. Marek mal už ďalšiu rybu 10+ a pár menších. Nevedel som čo robím zle. Až prišlo piatok poobede. Prišiel som zo školy rovno na ryby. Naviazal som nové náväzce (centurion štvorku som naviazal klasicky bez rovnátka na 25lb šnúrku a nechal som trošku dlhší vlas, na ktorý som navliekol naše dve 24 mm guličky). Jednu P1-mušľa a druhú Pečeň-TF. Potom som si pripravil kŕmenie a šiel vyviesť. Po dvoch hodinách to konečne píplo aj mne. Padák, ktorý sa premenil na krásnu pomalú jazdu. V duchu som sa modlil nech všetko je ako má, a aby som ju na mušliach neodrezal.

Prišli sme nad rybu, vypli motor a nastal boj. V tej čistej vode bolo úžasne sledovať každý výpad ryby. Po pár minútach som sa tešil z nového osobáčika – 12,5 kg. Do večera mal ešte môj druhý kamarát Rišo jednu 10,5 kg rybu a to bolo všetko. Vytiahli sme udice a šli sme spať. Ráno o 4 sme sa všetci prestriedali na člne, aby si to každý znovu vyviezol. Onedlho to prišlo. Neskutočná asi 2 minútová jazda. Navijak stiahnutý až ku signalizátoru, no niečo neskutočné! Nahodil som na seba prsačky a šli sme po rybu. Ako sme sa plavili na člne, šnúra sa stále stáčala doľava. Kým sme prišli nad rybu, bola asi 70 metrov od bójky. Bola to krásna zdolávačka a keď sme rybu podobrali nechcelo sa mi veriť. Geča mi za dva dni darovala dvakrát nový osobák. Bol som neskutočne šťastný, keď váha ukázala 16,5kg. Nechcel som veriť, že mam takú nádhernú rybu z takej ťažkej vody ako je Geča. Nasledovalo pár fotiek a už bola späť vo vode odkiaľ prišla.

Nasledujuci deň mi už rybu nepriniesol, no moji kamaráti mali ešte jednu 10+ a pár menšich. Pomaly sme sa zbalili a šli domov. Šťastní a plní energie že sa nám do bodky splnila rybačka snov.

Pre carpfishingtime

Michal Petruš

Galéria:

Najnovšie články

Ďalšia vydarená rybačka

Ahojte, práve som absolvoval rýchlu 24 hodinovú vychádzku na Svitské kaprové Jazero. Keďže som tam chytal prvýkrát nemal som veľké očakávania ale opak bol pravdou