PO STOPÁCH RUŽINSKÝCH KAPROV

Tomáš Hudák je nesmierne talentovaný kaprár, ktorý si ide za svojim cieľom. Na vodnej nádrži Ružin sa snaži v divokých podmienkach chytiť kaprov, ktoré skrýva táto vodná nádrž. Spoločne s ním sa vyberieme po stopách za kaprami, ktoré sa m upodarilo uloviť.

Celý tento projekt máte možnosť sledovať aj na fb stránke : # PO-STOPACH-RUŽINSKÝCH-KAPROV #

Tomášov odkaz je jasný „Všetci vieme aké je to náročné s ružínskymi kaprami, najmä s tými väčšími. Tých pár pokladov si strážme.“

# Lokalizácia kapra a k tomu kvalitne kŕmenie , prináša výsledky #

Súčasťou sú aj dokonalé montáže, ktoré pri love využívam

30.09.2018

Takéto rána sú najkrajšie . Včera večer keď som po práci prišiel k vode , som vsadil na guľu ktorej verím na 100% a vyplatilo sa 💪 jeden prút som dal do 7m vody a druhý som skúsil v tej zime dať do 3m , ten sa aj ráno o 7:00 ozval a po krásnej zdolavacke v podberaku skončil tento krásny ruzinsky kaprik.

23.9.2018

Tak a noc priniesla záber, boilies #68 spravil záber a na brehu sa ocitol tento kapor.

22.9.2018

Dnešná dôležitá príprava na noc.

9.9.2018

Jeseň na Ružíne začala, tá pravá ešte len príde. No úlovky už sú.

19.8.2018

Keď táto forma stihne dorásť,tak za niekoľko rokov budeme chytať nádherných liscov.

Niečo zo začiatku sezóny, pred poriadnou búrkou !!!

9.8.2018

Hľadať ryby v hlbších vodách sa vyplatilo 💪

Ďalšia vydarená výprava v ružinskej divočine s-Maťom Birkym😉Po búrke,po ktorej sme premokli do nitky,pretože sme nevzali bivak,sa nám celkom darilo.Prvý záber,ktorý má dvihol z postele prišiel pred dvanástou v noci,a potom to pokračovalo až do rána.Nezabudnuteľná noc niekde,kde sme chytali po prví krát,a za tu malú chvíľku sa nám podarilo zdolať 4 ryby.

7.8. 2018

Keď som pred piatimi dňami prišiel z poslednej vydarenej výpravy domov,tak som vôbec netušil čo to bude,ak sa tam vrátim, a či vôbec urobím nejaký záber. Tentokrát som šiel s kamarátom Martinom Beňom. Rozhodli sme,že to dáme od nedele do utorka.Po príchode na miesto,začala príprava kŕmenia, montáži a lovneho miesta.Cez deň sa nedialo nič, no prvý záber prišiel na Maťov prút okolo 23:00 ,po ktorom zdolal krásneho kaprika. Druhý deň sme do obedu nespravili záber, a tak sme začali skúšať iné montáže,potom sa ryba pomaličky rozbehla.Neboli to veľké ryby, ale sem tam sa podaril aj kaprik cez 60cm.Prisiel večer, kedy som ešte netušil čo sa bude diať v noci. Večerná vyvážka na miesto ktorému som veril, kŕmenie a dokonale položenie montáže mi prináša o 23:15 prvého krásneho kapra 💪Po fotke nabijam nové gule, a vyvážam na to presne isté miesto. Unavený ľaham do postele, a v podvedomí si prajem ešte jedného. O 3:00 ma budí piiiiiiiiiiiip, zbehnem k prútu a v tom začala pomalá jazda, po zaseknuti cítim že to nebude malá ryba a začína zdolávačka,asi po 15 minútach sa pri brehu vinára druhý krásny ružiňák 💪 radosť a adrenalín nechýbali.Rybu fotíme a hneď púšťame. Kľudne si ľaham, a v hlave mi ostávajú krásne spomienky z ďalšej vydarenej výpravy za ružinskými kaprami

29.7.2018

Vybehol som na noc k vode. Jeden záber a kaprik ktorého som ťahal asi 250m z brehu 😀

Rok: 2016-júl 2x18mm PROBIOTIC RED ONE

Jeho úlovky, či správy od vody budeme pravidelne aktualizovať.

Galéria úlovkov z VN Ružín:

Najnovšie články

Ďalšia vydarená rybačka

Ahojte, práve som absolvoval rýchlu 24 hodinovú vychádzku na Svitské kaprové Jazero. Keďže som tam chytal prvýkrát nemal som veľké očakávania ale opak bol pravdou