Oslava narodenín pri vode

Počas môjich narodenín som sa vybral na neďalekú vodu Jasov. Rezervačka trvala 48 hodín.
Chytal som na mieste č.4 spolu s kamošmi, ktorí chytali na mieste č.5. Spolu sme nejak pracovali, rybárčili.

Ráno pri príchode o 9:00 som sa už vybaľoval, prichystal kŕmenie ktoré obsahovalo boillies a mix veľkostí halibut peliet. Nástraha bola jasná, no s očakávaním či bude fungovať, keďže som naň nikdy nechytal.

Na zjednodušenú montáž typu D-rig som nasadil boillies od Carp only a to squid and liver, a na ňu to isté, len s rozdielom, že to bol pop-up.

Prúty som zaniesol popod kríky, a záber prišiel hneď po dvoch hodinkách. Kamoši sa prišli pozrieť na prvý záber no mohli behať naspäť. A tak sme vytiahli dvoch kaprov naraz.
Ešte sme nevystúpili ani z člna a nástrahu už zobral amur. Podvečer poprchávalo no rybám to zrejme prospievalo. Ťahali sme ďalšie 3 ryby naraz.

Po menšom daždi a hodinkou pred polnocou prišiel prvý nočný kaprík. Presne hodinku nato, prišiel druhý záber noci, ryba bola o niečo krajšia. O pol tretej po zábere sa stalo niečo, čomu som sa tešil, a tešila sa určite aj ryba keďže bola na inom náväzci spolu so 100g olovom. Rybu sme ošetrili a pustili naspäť. Moja ďalšia zdolanà ryba bol až o piatej popoludní a bol to aj môj posledný.

Noc bola krutá keďže bola veľká búrka. Ráno to už prešlo, no ja som sa už musel zbaliť a ukončiť výpravu. Pri balení som mal jeden záber. No nepodarilo sa mi ho zdolať. Keďže som tu bol prvý krát sám spolu s kamošmi, tak som rád že sa nám podarili napriek tomu nejaké úlovky.

Ďakujem a teším sa na ďalšiu výpravu, na ďalšie zdieľanie zážitkov.

Pre carpfishingtime.sk

Matej Nagy

Galéria:

Najnovšie články

Ďalšia vydarená rybačka

Ahojte, práve som absolvoval rýchlu 24 hodinovú vychádzku na Svitské kaprové Jazero. Keďže som tam chytal prvýkrát nemal som veľké očakávania ale opak bol pravdou