Môj Širavský Comeback

Už od malého decka ma môj otec a dedo brávali na ryby, od nepamäti som sa vždy tešil na prázdniny lebo to bol čas keď sme vyrážali vždy k vode. Mnoho našich výjazdov smerovalo na Šíravu a doteraz si spomínam na mnoho úžasných zážitkov. Časom sa nejak na tento revír zabudlo a začali sme chodievať na iné vody. Lenže prešlo už viac ako 20 rokov a tužba vrátiť sa na Širavské brehy ožila.

Vybavil som si voľno v práci, zistil nejaké informácie od známych, zbalil veci a vyrazil. Známy mi dali info že ryba veľmi nespolupracuje a už pár dni sú bez kontaktu. To ma nezastavilo a veril som, že niečo sa podari ,nakoniec som zažil marcovú výpravu snov o ktorej vám teraz prezradím “pár”slov. Dorazil som na miesto, rýchlo sa nachystal a prúty boli v hre. Aj keď sa namňa valila búrka tak prúty museli byť prvoradé. Prvy deň ubehol rýchlo a okrem zopar pleskačov a jedného menšieho kaprika sa v podložke nič neukázalo.

Druhý deň som cítil že potrebujem zmeniť miesto takže ráno budik o 4:45 rýchlo sa zbaliť a presunúť sa o pár miest vyššie. O 6:00 montáže boli na svojom mieste, dokobroval som to pár guličkami a čakal. Cítil som že dnešný deň sa niečo podari. Písal som si s kamarátom Maťom, ktorý sa ma pýtal či niečo bolo, poslal som mu hlasovú správu že zatiaľ nič a veríte alebo nie presne v tom okamihu to piplo, spozornel som a v tom brutálna jazda. Zdolavačka a ja som vedel že toto bude krásna ryba. Po 20 minútovom súboji podoberám krásneho šupinača a vravím sam sebe Pána boha …Váha sa zastavila na 17kg…v tom pipol druhý prut, jemný padáčik. Zdvihol som prut ale cítil som že na konci nič nieje tak som ho položil späť do stojanu a v tom brutálna jazda, cítil som že to bude menšia ryba ale vobec mi to nevadilo v podberaku konči druhý kaprik o váhe cca 7kg. Čo viac si priať?rano ako z rozprávky. Do obedu sa ukázal ešte jeden lyšček a potom to ustálo, do večera to už nepiplo. Nevadilo mi to keďže som mal krásne 3 ryby.

Ďalší deň došiel už aj Maťo ale nepodarilo sa nám spraviť žiaden záber tak jedine čo sme mohli tak dokazovať si kto spraví viac žabiek haha…večer Maťo odišiel a mňa ráno čakal posledný deň, samozrejme ako každé ráno budik na 5;30 všetko si nachystať, nakŕmiť a veriť že dnes to pípne. 6:00 prúty sú vo vode a ja si idem ešte ľahnúť a trošku zdriemnuť. Po pár minútach jazda a v podložke konči krásny 14kg lyšček, prešlo 10 minút a opäť jazda.

Tento bol menší ale zato veľmi ma potešil keďže deň predtým to bolo trápenie. Prešla cca hodinka od poslednej ryby ja som sa začal baliť nech poobede môžem vyraziť domov. V tom prišiel opäť záber a po krásnom súboji v podložke konči opäť ďalší lysec a opäť ďalšie rozprávkové ráno zamnou. Dobalil som zbytok veci a vyrazil domov. Zamňa to bola marcová výprava snov ktorú som si naozaj neskutočne užil. A teraz trošku reklamy Haha spoločníka mi robilo nové brolly deluxe od firmy Giants Fishing s ktorým som nad mieru spokojný a ak uvažuješ nad jeho kupov tak ti poviem neváhaj ani sekundu!

Ďalšia vec, gulička ktorá šľape stále je Brutal Spice od MK Baits za čo veľmi vďačím lebo už mi priniesla množstvo krásnych ryb. A teraz posledna vec, ako kŕmenie som používal predmačane boilies a fermentovany tigrí orech vlastnej výroby. Ďakujem za vašu pozornosť a nech sa vám darí kamaráti.