BCC 666 Zaječí

Zdravím Vás priatelia a priaznivci značky CARP ONLY. Tentokrát bude táto správa z pretekov BCC 666 Zaječí, do celkového počtu sa počíta súčet šiestich najťažších kaprov, pričom sme mohli maximálne šesťkrát kaprov vymeniť.

Zúčastnil som sa ho so svojím kamarátom Tomášom Petrželkom. Pretek začínal vo štvrtok o 19:00. Žrebovanie prebehlo o 16:00 a my sme si vyžrebovali lovné miesto číslo 11. Bolo to rohové miesto, ktoré bolo veľmi zaujímavé, skrz susedný tím, ktorý bol rohový z ľavej strany od nášho miesta. Vznikli komplikácie v podobe prehadzovanie sa a bolo potrebné to vyriešiť. Nakoniec sa to vyriešilo tak, že sme museli prúty zaklipovat ako my, tak i tím zľava a to na vzdialenosti 100m.

No veľmi sa nám to nepáčilo, pretože susedný tím po našej pravej ruke mohol hádzať na vzdialenosť, akú chcel a v ich prípade to bola hranica 130m. No čo Vám mám poviem, neboli sme z toho ani trochu nadšení. Tak sme si povedali, že budeme makať, že jedine tak môžeme niekomu dokázať, že aj s takým obmedzeniam sa ide súťažiť.

Začali sme na hranici 80m, kde sme zvolili kŕmne miesto. Pripravili sme podklad pre kapry a to methodmix Special “ R “ (čo je korenený methodmix) ďalej pšenicu, repku a boilies. Proste taký červený koberec. Na kŕmenie sme použili novú ekonomickú radu Frenetic ALT s príchuťou Chilli Spice o priemere 16 a 24mm. Ďalej sme použili boilies typu Red Diablo a Peach & Black Pepper, na ktoré sme veľa vsadili. Prvá ryba prišla na 2 x 20 Peach & Black Pepper a chytil ju Tom a vážila neuveriteľných 18,89kg.

Neskutočne nám to zdvihlo sebavedomie. Takže sme kŕmili a kŕmili. Ryby začali veľmi dobre reagovať, ale bohužiaľ sa točili okolo 10kg. Boli to krásne a hlavne čo sme sa obaja zhodli, neskutočne bojovné ryby, ktoré boli vo fantastickej kondícii! No počas preteku bol Zig Rig povolený len na 1m, ale aj napriek tomu ryby reagovali v horúcom počasí veľmi agresívne a tie zábery, no čo Vám mám rozprávať. Niečo neskutočné. Všetky išli do jazdy, lenže bol tu menší problém. Prúty sme mali zaklipované na 100m, takže to vyzeralo asi nasledovne.

Sedíme pod dáždnikom, rozprávame si, čo zlepšiť, … klasické reči o tom, čo by sme potrebovali chytiť za kapry, o akej váhe a naraz jazda. Letím k udici, zdvihnem ho, musím cúvnuť o cca 3m, počkať, až sa ryba zastaví o klip, urobiť 4-6 rýchlych krokov smerom k vode a pritom odcvaknúť klip a venovať sa rybe. Nakoniec sa ukázal na konci 10,5 kg kapor, takže “ žiadna výhra “. Po chvíli má záber Tom a po urputnom súboji, kedy sa nachodil po brehu ako ryba cestovala cca 500m, zdolávame ďalšieho bodovaného kapra o váhe 11,55kg.Hned nám bolo lepšie.

To slnko bolo zničujúce. Skôr som sa tešil na noc. V noci som spal tak hodinu, ale oplatilo sa. Na 2 x 24mm sa mi podarilo zdolať dva krásne šupináče o váhe 15,15 a 15,25kg. Hneď bolo sobotné ráno ružovejšie. Naraňajkovali sme a premýšľal som, že opäť dám Zig Rig ako začalo vyliezať slniečko. Než som sa k tomu dostal tak pipiiiiiiiiiip jazda na montáž na mňa (Panáčika) a síce Red Diablo 20mm a 16mm pop up Sea Food.

Na konci sa ukazuje ďalšia ryba do našej tabuľky o váhe 12,20kg. Chvíľu sa nič nedeje, tak ma volá zase príroda … Vraciam sa a premýšľam, že dám pod háčik 2 x 24mm chilli spice. Dávam si prst na nadhadzovanie a pomaličky kráčam k prútu, že ho prehodím a v tom sa rozbehol druhý prút a je to najmenší kapor, ktorého sme zapísali a síce 10,75kg. Tom medzi tým, ale určite nespal a vytiahol cca 6 kaprov, ktorí ale ako aj mnohí moji ostatní kapry atakovali iba 10kg hranicu. Tom to prehadzuje a po chvíli, keď si sadol, tak sa mu rozhrčal prút , že sme na seba hľadeli a len tŕpli čo sa ukáže na háčiku.

Po urputnom súboji ho Tom zazrel a hovorí mi, ten má tak 7kg, v duchu som si hovoril to slnko je sviňa, lezie mu na mozog: D, pretože som videl telo a nakoniec je to nádherná ikernačka o váhe 15,75kg a obidvaja sa neskutočne radujeme !! Do konca preteku chýba pár hodin.Modlíme sa, aby prišiel nejaký 15kg kapor. Pri každom zábere sme pravidelne dokobrovali 20 guľôčok Red Diabla, Peach & Black Pepper, tak i chilli spice. Veľmi sa nám oplatilo zmeniť stratégiu čo sa kŕmenia partiklu a methodmixu týka. Tým sme kŕmili len prvý deň a potom už len kobrou. Bola to makačka. Dávali sme si súboj o to, kto skôr zdvihne ruky nad hlavu: D

Boleli nás tak, že sme to nechali na remíze. V tom tatatadaaaaa a ide Tomovi prút. Na konci sa ukazuje šupináč o váhe necelých 13kg. Pred koncom pretekov dostávame 2 krásne zábery, ťažko povedať, či to boli kapry, ktoré by nás katapultovali na 1.miesto, ale unikli nám tak, že išli, išli a nakoniec sa v plnej jazde odrezali. 7 min pred koncom dostáva Tom záber a to sú ešte len nervy, ale bohužiaľ kapor má okolo 10kg. Venujeme sa upratovaniu minútu pred koncom pretekov mám záber a to sú ešte len nervy, volám na rozhodcu, ktorý premáva okolo, že záber bol pred koncom.

V tom rána ako z dela a ja mám na prúte rybu, ktorá môže rozhodnúť pretek. No čo Vám mám hovoriť, ruky spotené, čelo orosené a srdiečko bije ako šijací stroj. Kapor sa dostáva do fázy podoberania a ideme s ním okamžite na váhu, ale bohužiaľ pre nás má kapor 11,5kg, ktorý by nám v súčte 6 kaprov nepomohol. Začíname baliť a chystáme sa na vyhlásenie. Nevedeli sme výsledky od rána, boli utajené, tak sme ani nevedeli, ako sme dopadli. Usporiadateľ začal hlásiť celkové váhy a poradie pretekárov.

Pri štvrtom tíme sa zastavil a to som si hovoril nooo, tak teraz som zvedavý. Nakoniec povedal celkovú váhu, niečo okolo 86kg. V matike som nebol dobrý, ale náš výsledok som spočítal tak 60-krát: D, takže určite dobre a to mi vzápätí potvrdil aj usporiadateľ a celková váha bola 90,10kg a my sme získali skvelé 3.miesto a navyše k nemu cenu za 3 . najťažšiu rybu. Prvé miesto nám utieklo iba o 1,5 kg. Škoda.

Chcel by som poďakovať všetkým známym, neznámym i kamarátom, ktorí nás podporovali a držali päste. Veľmi to motivovalo a hnalo dopredu !! Dúfam, že takýto ľahký a stručný opis z preteku vám pomôže aj vo vašich pretekoch, napríklad použijete aj podobné metódy. Ešte raz vďaka za podporu a za čítanie článku. Rád ich pre vás píšem.

Za Team Carp Only
Roman Panáček

Pôvodný článok na :

Galéria:

Najnovšie články

Ďalšia vydarená rybačka

Ahojte, práve som absolvoval rýchlu 24 hodinovú vychádzku na Svitské kaprové Jazero. Keďže som tam chytal prvýkrát nemal som veľké očakávania ale opak bol pravdou